Sunday, October 13, 2019

Roti John Daging Melimpah, Mamam Cafe | Melaka

Terletak di kawasan Klebang. Mungkin ni agak baru bagi aku sebab aku pun baru dengar 3 bulan lepas. Tu pun sebab hantar adik masuk UiTM. Adik sepupu aku yang recommend dan ni kali kedua aku beli. Serious terigau-igau 

Melimpah gila daging dia buat hati kakak tak tenteram


Kalau ikut kajian aku, owner dia adalah perempuan. Stall dia terletak berhadapan dengan Kondominium Golden Coast (Waze sini). Kalau nak tau operation hour, just search Instagram @mamam.cafe. 

YB melawat kawasan ke ni bang

Upacara buat Roti John Melimpah untuk Eh Awa

Bang pilih banyak ya untuk i

Yihhhh!

Tengok la guys dia punya leleh

Bagus kan dia tutup macam ni? Rasa yakin nak makan. Sebab stall dia tepi jalan, risau habuk.

Senarai harga

Yaa itu dia

Menikmati

Ha tengok. Geram sis teringat-ingat sampai harini hmmm

Bonus: Boba 

Alang-alang nampak ni, beli je la hahaha boleh cuba



Okay to be honest rasa dia biasa je. Takde la tak sedap. Boba lembut dan tak manis sangat. Satu cup ni RM 7.

Tapi sebab kedai sebelah jual RM 8, cup lagi tinggi so aku vote Boba kedai sebelah dia hehehhehe



No comments:

Post a Comment