Wednesday, April 04, 2018

Melbourne Winter Tour: Phillip Island Chocolate Factory

Lokasinya betul-betul dalam perjalan untuk ke Nobbies Walk, kami semua tak melepaskan peluang untuk singgah kilang coklat ni. Sambil tu beli beli la sekali. Hehe. Sepanjang perjalanan sangat lah smooth, Takde masalah kesesakan lalu lintas. 

Rembat gambar dari blog sebelah hehe

Monday, April 02, 2018

Melbourne WInter Tour: Maru and Koala Animal Park

And here we are, negara kanggaru! tapi bukan kanggaru je ada ye, ada macam-macam lagi hidupan kat sini. Aku yang bukan lagi kanak-kanak pun ikut rasa teruja. Macam mana tempat ni boleh ada dalam itinerary kami? Sebab saya sebagai perancang percutian akan mengambil kira faktor usia ahli jemaah (hahaha) Ya, sebab ada Izzat dan Irfan, jadi aku pilih utuk ke sini. Harap korang ingat jasa anti Wawa okeh! Muahaha

Nak bagi kanggaru makan tapi takut. lol.