Thursday, August 31, 2017

Trip Beronok-ronok ke Phuket: Andakira Hotel

Aku masih ada lagi modal untuk up cerita Phuket. Even aktiviti boleh kira tutup mata je, aku akan usahakan berpura-pura macam banyak sangat ah aktiviti aku ni. hehe


Bukan apa, nak naik gajah. Dah naik kat Krabi. Nak ATV, pun dah. Nak masuk temple. Pun dahh. Nak massage, dah juga. Yang belum, cuma berehat kat bilik lama-lama. Heheh so mari la teman teman kita penuhi dengan aktiviti berehat dan bersenang lenang.

So youalls, ajk penginapan adalah kakak aku sendiri. Di mana, kami semua sedia maklum. Kalau dia jadi ajk penginapan, semua hot meletops bukan sahaja hotel, malahan poket kita juga. Huhu. Aku siasat jugak, tapi aku kasi dia decide nak duduk hotel mana. Dan ini la hasilnya!!!



Kalau kasi kakak yang decide hotel, ha cenni la jadikknya. Kalau boleh nak duduk taraf istana


Note: Hotel ni terletak di Patong. Takde la betul betul tengah pekan. Tapi still dekat untuk pegi mall dia, untuk cari makanan halal. Tapi kitorang naik moto jugak lew kalau nak pegi cari makanan. Senang. takdela susah payah semput jalan. hehe.

 

Ready for live!!! --- and sebelah tu antara menu yang boleh di pesan

Kadar satu malam boleh dapat serendah RM 174 di Agoda (Superior Room). By the way, disebabkan kakak yang booked, jadi dia "terbooked" yang ada bathtub and connecting room.

Tapi bilik kakak je ada access bath tub ni. Bilik kita takdekk. ha meh ko nengok je sini.



bersenang lenang




 



Hi dedek in the housee

Aktiviti eksperimen peti besi

Ni pula bilik kita! hehehe







Hotel ni juga menyediakan bilik dengan pool access. Best woi! Hehe tapi kalau book bilik biasa masih boleh mandi kat pool. Tapi public pool lah yeee










Angkara harga yang begini, dan hotel yang cantik: Ini lah alasan aku malas keluar. Heheheh!! Jadi nasihat saya, kalau bercuti takyah hotel cantik-cantik. Kecuali nak bulan madu ~

But its very recommended kalau duit kau berlebih! hehehe


My view in the morning


Nah view malam


View masa siang

Ni je la dulu takat ni okeh! hehe

No comments:

Post a Comment