Tuesday, March 20, 2018

Pasar Pagi Mangga Dua dan ITC Mangga Dua

Hari ni adalah hari terakhir di Jakarta. Flight pukul 7 malam. Jadi masih sempat untuk kita shopping di pagi hari hakhak. Jadi jemaah siap siap kemas beg can check out. Beg letak kat recept dulu. Sukati je amah amahkan receptionist tu hihi


Jadi destinasi di pagi hari adalah Pasar Pagi Mangga Dua dan ITC mangga dua. Baiklah, sebenarnya aku tak ingat aku beli apa hahahahah Kitorang turun grab dekat Pasar Pagi,
nama pun pagi haruslah datang Pagi hakhak. So masuk je kat entrance tu nampak banyak gila barang jualan. Borong kot? Tapi serious murah. Aku ni kenangkan duit dah surut je. hmmm.

Lupa nak warning. Ini adalah entry pertama tanpa gambar yang banyak sebab.... aku tak jumpa mana gambar tu! hhahahaa

Weolss sarapan kat Pasar Pagi ni, level berapa lupa. Tapi ni la makanan paling sedap aku makan sepanjang kat sini muehehhehe

Bagi aku, dua dua tempat ni bosan. Best lagi Tanah Abang hehehehe kat sini macam panas sikit, dan tak banyak barang aku rasa tertarik.

FYI, dua block ni bersambung satu sama lain. Ko tak sedar pun bila kau masuk building satu lagi hahahah! Okay bosan lah entry ni sebab takde gambar. Next!

*Senang betul up entry macam ni hahha. kalau terjumpa, aku upload la. Demi masa depan aku jugak, nanti kang lupa penah datang sini hewhew

No comments:

Post a Comment